wtorek, 28 czerwca 2016

Sienicka wymyśliła??!! KAZALNING- CZYLI PROPOZYCJA DLA TYCH CO NUDZĄ SIĘ NA KAZANIACH!!!!!


Moi kochani, co ja się nasłuchammm, nasłuchamm, nasłucham, że po co do kościoła trzeba łazić, że ta msza taka nudna, że księża mówią od rzeczy, że ich ton głosu..., że czytają jakieś listy, że...itp,itd
Wiem, wiem możecie mieć rację--ale to nie znaczy, że jesteście usprawiedliwieni, że nie da się nic zrobić, własnie teraz daaa się zrobić bardzo dużo. Proponuję bardzo prostą rzecz tj. KAZALNING.
Jest e-lerning, jest churching, jest,streching, jest i kazalning. Oczywiście właśnie to wymyśliłam specjalnie dla was. Otóż mamy genialne kazania genialnych księży, zakonników, świetne konferencje i wykłady-WSZYSTKO MACIE W DOMU. Ja się śmieje, że to nie jest sprawiedliwe, że za mojej młodości wtedy tego nie było. Chociaż ja  kazalningowałam na nogach. A to na pielgrzymkach po różnych grupach, gdzie ciekawy gość, np. O. J.Góra. A to książki, które raczej czytałam. A to przez 9 lat w Warszawie po wszystkich rekolekcjach, wykładach gościnnych, a to nawet przez 2 lata chodziłam jako wolny słuchacz na uczelnie różne i robiłam notatki z wykładów, a potem przepisywałyśmy na maszynie dopisania przez kalkę dla wielu kopii. Wiecie, ja jednak już od dawna byłam wariatka.
NAJWAŻNIEJSZE! DLA CHCĄCEGO NIC TRUDNEGO! TYM BARDZIEJ, ŻE NAWET NIE MUSICIE RUSZAĆ SIĘ Z DOMU!
BĄDŹ BANITĄ:


INTERNET TO KOPALNIA, ALE... ja obiecuje najpierw wydrążyć kanały, tunele i potem będę Was wpuszczać. Otóż będę wam udostępniać ludzi mega i tylko zarezerwujcie sobie czas. Przecież i tak łazicie z tymi swoimi słuchaweczkami i słuchacie jakichś psychodelicznych rytmów ( sorry, ale moje drewniane ucho tak to odbiera). A chodźcie sobie tylko kazalning uprawiajcie. Ja jako nakręcona i tak siedzę, i wyszukuję, aby moi kochani uczniowie nie nudzili się, ale o Bogu uczyli się. 
Może uda mi się jakimś cudem znowu umieścić te linki na stronie głównej, ale to zależy też od administratorów mojego bloga, bo ja to noga. Np. Karolinka mi unormalniła czas, bo pierwsze wpisy robiłam w czasie chińskim, tj. np. pisałam o 23 a wychodziło mi ok 14, pisałam o 9 a mi wychodziło, że opublikowałam o 1 w nocy. Ale już ok.
Wracając do tematu. Przecież wiecie, że ja takiemu Pawlukiewiczowi czy Szustakowi do pięt nie dorastam. Dlatego zapraszam. Dzisiaj taka mała próbka. Znalazłam gościa dopiero co, jak już wiecie, a jest większy świr i to zakonnik posłuchajcie:



albo:

https://www.youtube.com/watch?v=X8vxY8pnRvs


albo to, co lubicie bardzo EGZORCYSTA!:
https://www.youtube.com/watch?v=KD6u7uR7gX8

albo geniusz nauki i od innych religii i ciemnych mocy:

https://www.youtube.com/watch?v=PtGePYyqX2I

Coś niecoś wam mówiłam, ale jeszcze będę o nich pisać.
Kochani, wiecie jak to się robi. Oglądacie you tubik, a wyskakują wam inne rzeczy tego gościa i możecie słuchać godzinami.
KAZALNINGUJCIE !!!Powodzenia.
 Aż jestem zazdrosna.
No ale są wakacje to i tak nie mam szans.

DO ROBOTY, BO INACZEJ GEROZI NAM KRYZYS ENERGETYCZNY:


Wasza AS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz