wtorek, 19 lipca 2016

CZY WIESZ, ŻE JESTEŚ JUŻ POKOLENIEM GENIUSZY.....(to się pośmiej!!! tak dziś trochę informatycznie)

...KOMPUTEROWYCH I KOMÓRKOWYCH?

Na dowód ostrzeżenie przed komórkami- mogą przysłonić świat:

https://www.youtube.com/watch?v=6Mwpmjf6cwE


Jak żyjesz i Ciebie to nie dotyczy, to może już od narodzin jesteś !!!!! woow, nawet nie wiem jak to określić. Musisz toooo zobaczyć, SORRY ZA DRASTYCZNE SCENY-:)PORÓD NA ŻYWO!:::

https://www.youtube.com/watch?v=rg37kafMsWk

I jak żyjesz jeszcze?  Znam tu z was paru gości, co na pewno tak się urodzili-:) Wiem, że to twoja druga twarz " komputerowa", a ja się czuje często wśród Was jak ta reszta w tym szpitalu. Jesteście genialni.

Jak zamierzasz zaufać tylko swemu kom... to zapamiętaj




No i jeszcze rada na dobrą noc, albo dobry poranek  np. jutrzejszy:



I jeszcze świetna kołysanka na noc- co wy na to?

https://www.facebook.com/departament.kreatywnosci.org/videos/vb.134910429987327/868554736622889/?type=2&theater

DOBREJ NOCY! JUTRO OD RANA WIADOMOŚCI O ŚDM W CHEŁMIE.
WIEMY, ŻE OPÓŹNI SIĘ PRZYWITANIE PIELGRZYMÓW AŻ DO OK. 19.00-20.00, ALE JUTRO O SZCZEGÓŁACH.

AS

7 komentarzy:

  1. Dzień dobry, napisałam do Pani na Facebooku już jakiś czas temu, tylko tam się nie wyświetla czy coś, bo widzę, że Pani nie odczytała. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Magda :) Niech Pani przejrzy wiadomości prywatne na Facebooku, bo ja już z tydzień temu napisałam, to pewnie się zawieruszyło gdzieś.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Magda :) Niech Pani przejrzy wiadomości prywatne na Facebooku, bo ja już z tydzień temu napisałam, to pewnie się zawieruszyło gdzieś.

      Usuń
  4. Kocham panią!!!
    P. S. Domyśla się pani kto to napisał?

    OdpowiedzUsuń