niedziela, 31 lipca 2016

KOSMICI I ŚDM.

2 razy próbowałam dostać się do miejsca  dla mnie kultowego, chociaż bardzo  młodego, czyli do krakowskiej Tauron Areny. Przecież to miejsce taaakich meczy- no wiecie. A tu, na ŚDM, miejsce uwielbienia, adoracji, ewangelizacji. No więc jadę, przesiadam się i jadę i ....

Widzę siostry wracające - pytam po algielsku!!!!ja!!!!???- a one po polsku, że z Polski, no i mi ulżyło. Wracały z uwielbienia.

Tak jak i ci. Ale skąd wracają?   WIDZĘ TO:


KOSMITÓW- BAJECZNE!



Krótki przerywnik, ale jakże ważny. Szłam cały czas z torbą śmieci i jak przystało szukam śmietnika i nnniiiccc. Pytam ochroniarza po drodze, a on potwierdza, że usunięto śmietniki z większości Krakowa. Dla bezpieczeństwa. Nie podłożą bomby. Sam pokazał


reklamóweczkę, która była jego smietnikiem. Rano przynosił, a wieczorem zabierał.Ale... pokazał: o TAM:
WCZORAJ POWRÓCIŁY ŚMIETNIKI. U - jak ulga, z kilogram mi ubyło.Tak, że bezcenny, ewangeliczny stał się śmietnik.

No ale wracamy do statku kosmicznego. Robi wrażenie.



Aby tam wejść przechodzimy przez bramki bezpieczeństwa:
 


Pierwszy widok to pielgrzymi:

ALE ZA CHWILĘ PRAWDZIWY ODJAZD:


 Coś niesamowitego. Trochę przypomina nie smutne -chmurkowe niebo, ale ogniste, barwne, energetyczne, prawdziwe niebo:




Tu była ewangelizacja dla Amerykanów i w ogóle w języku angielskim.

 NASI ŚWIĘCI.





 CENTRUM DZIĘKCZYNIENIA.


 TU OBECNA TV.

WICHURA ZATRZYMAŁA NA W TAURON ARENIE.


 A W ŚRODKU FRANCISZEK I MOŻNA NAWET FOTKĘ STRZELIĆ.

 A TU CZAS NA POWRÓT I PONOWNIE WESOŁY TRAMWAJ.

 A TU ROŚNIE MOJA UMIEJĘTNOŚĆ TECHNICZNA I JAK SIĘ OTWORZY, TO NARESZCIE FILMIK WSTAWIĘ;


AS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz