piątek, 29 lipca 2016

CO SIĘ DZIEJE U FAUSTYNY!


FAUSTYNA TEŻ  MA SWOJĄ WIEŻĘ WIDOKOWĄ.

 Z PAPIEŻEM



A tu plac przed Centrum - tam na niebieskim napis "Jezu ufam Tobie 2016"

Zawędrowałam jak Pan Bóg przykazał do środka kościoła:

  A  TU ICH TROJE:  JEZUS-FAUSTYNA- JAN PAWEŁ II


Tu dla urozmaicenia kibelek i jedzonko- znów bez kolejek.


W  tle  " Stara Faustyna"


A tu cudowna niespodzianka dla mnie.


Jak przystało weszłam do kościoła i przypadkiem trafiłam na Mszę. Ale...tam była intencja pielgrzymów, którzy dotarli z ....Litwy... po 1400km ...na piechotę!!!!!!!! UWIELBIAM ICH!
TO KRZYŻ, KTÓRY NIEŚLI.



 TO ONI!!!


ICH  FLAGI, POT, ŁZY I SZCZĘŚCIE - ALE HARDCOR.

A TU KAPLICA, GDZIE MAJACZY (moje ulubione słówko) -;) w tle Faustyna.

NO I NA HERBATCE U FAUSTYNY OGLĄDAMY FRANCISZKA  NA BŁONIACH.


ZARAZ BĘDZIE DALEJ AS

1 komentarz:

  1. Pani Alu, może to pytanie wydać się co najmniej dziwnie, ale bardzo mnie to ciekawi, dlaczego Pani ulubione słowo to "majaczy" czy jest z tym słowem związana jakaś historia? :)
    Pozdrawiam Stała Czytelniczka ;)

    OdpowiedzUsuń