sobota, 4 marca 2017

Poranek Sienickiej.


Kochani, dzisiaj sobota więc poranki bez was są trudne. Jak przeczytacie poniżej potrafię przeżyć dzień jak święta. Gorzej jest potem, potem bez Jezusa ani rusz. Zobaczcie:


Zdjęcie użytkownika Theofeel.

No a teraz chyba jesteście pewni, że pisze tutaj Sienicka. Bez poniższych składników nie żyje:


Zdjęcie użytkownika Theofeel.
Pewien uczeń pytał mnie o poranku w szkole co brałam, aby już od rana ich zagadać na religii. A ja tylko miałam pół godziny brewiarza( modlitwy) i kawa.
Pozdrawiam Mateusz vel Baniak. Ten speed działa dalej.

Ok, może wróćmy do postanowionek i obiecanek.
Dzięki sobocie możemy podzielić swoje rekolekcje wielkopostne na fazy. Rano polecam Alphe4.
Jest super:

https://www.youtube.com/watch?v=Bu3nVsUkdhM

I co myślicie? Ja uważam, że to jest super, zresztą nic mądrego nie wymyśliłam, tylko jakieś powtarzanie po Gryllsie?!

A jeszcze mocniej w Wielkim Poście podejdźmy do nawrócenia. Mamy pierwszy jego weekend, trochę więcej czasu. poszukajmy Jezusa, poszukajmy go na serio w swoim życiu, zobaczmy co dla nas zrobił i co możesz wziąć- za darmo, Tutaj tylko 2 minutki, posłuchajcie:

https://www.youtube.com/watch?v=slEu6HYBCF4

Mam nadzieję, że spotkamy się dzisiaj jeszcze zawalczymy. Zapraszam, 
Do napisania za kilka godzinek i polecimy nowenną.
AS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz