czwartek, 9 marca 2017

Przecież dziś też jestem kobietą!

Kochani, coś się przyzwyczaiłam do tego tematu, ale jest on bardzo płodny.
  1. Pierwszy dodatek to zweryfikowanie fałszu o Kościele, że:



 Zdjęcie użytkownika Miesięcznik Egzorcysta.Przecież jest wprost odwrotnie. Rewolucja jakiej dokonał Jezus jest w ogóle nie doceniana. Bez oskarżeń radzę spojrzeć tylko na kobiety w islamie, hinduizmie, czy ludach pierwotnych.

 Mały- strrrrrraszny przykładzik!!:

 Znalezione obrazy dla zapytania małe dziewczynki ślub szariat, ale do ślubu!!
Wielkie  dowartościowanie kobiecości w wieku 10 lat.

Dlatego w każdy dzień powinnyśmy być traktowane jak w Dzień Kobiet.
Zobaczcie to:
https://www.youtube.com/watch?v=tUCVn4PswG0

Zdjęcie użytkownika Kobieta nieziemskich obyczajów.

A tu mały prezencik dla naszego zakompleksionego kobiecego ego.



Zdjęcie użytkownika Kobieta nieziemskich obyczajów.Jak macie jeszcze wątpliwości, to zobaczcie na te idolki wiecznej młodości i szczupłej figury:








Ach ta cera, ach ten cellulit. Pewnie tylko ja mam to przekleństwo.

A tu kilka pocieszeń dla nieśmiałych i niewinnych.

Zdjęcie użytkownika Kobieta nieziemskich obyczajów.


Zdjęcie użytkownika Kobieta nieziemskich obyczajów.


Wasza piękna, młoda i chuda  AS

2 komentarze:

  1. Podoba mi się ten cytat o tym, że nie ma brzydkich kobiet. Moim zdaniem każda kobieta, która ma kompleksy powinna sobie to wyryć na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń