piątek, 21 kwietnia 2017

WIERZĘ - NIE WIERZĘ?!? UWIERZ W NIEDZIELĘ MIŁOSIERDZIA BOŻEGO.

Próbujemy  zawalczyć o ten jeden, jedyny dzień w roku. Walczymy o NIEBO już. Ciężko idzie - diabeł zrobi wszystko, aby zaprzepaścić ten 23 kwietnia 2017 roku.

Zdjęcie użytkownika Dilerzy Dobrej Nowiny.


No to może trochę argumentów - mały przykładzik.
Czy wiecie, że posłąnka Bożego Miłosierdzia wiele razy była też Bożą prorokinią.
Na przykład opisała dokładnie Jana Pawła II i swoją kanonizację. Zobaczcie:



Otóż 23 marca 1937 roku, a był to Wielki Wtorek, w klasztorze w Krakowie zobaczyła swoją kanonizację: „Nagle zalała mnie obecność Boża i ujrzałam się naraz w Rzymie w kaplicy Ojca Świętego, i równocześnie byłam w kaplicy naszej, a uroczystość Ojca Świętego i całego Kościoła była ściśle złączona z naszą kaplicą i w szczególny sposób z naszym Zgromadzeniem; i równocześnie wzięłam udział w uroczystości w Rzymie i u nas. Ponieważ uroczystość ta była tak ściśle złączona z Rzymem, że chociaż piszę, nie mogę rozróżnić, ale tak jak jest, czyli jak widziałam. Widziałam w kaplicy naszej Pana Jezusa wystawionego w monstrancji na wielkim ołtarzu. Kaplica była uroczyście ubrana, a w dniu tym wolno było wejść do niej wszystkim ludziom, ktokolwiek chciał. Tłumy były tak wielkie, że ani okiem przejrzeć nie mogłam. Wszyscy z wielką radością brali udział w tej uroczystości, a wielu z nich otrzymało to, co pragnęło. Ta sama uroczystość była w Rzymie w pięknej świątyni i Ojciec Święty z całym duchowieństwem obchodził tę uroczystość; i nagle ujrzałam św. Piotra, który stanął pomiędzy ołtarzem i Ojcem Świętym. Co mówił św. Piotr – nie mogłam słyszeć, lecz poznałam, że Ojciec Święty rozumiał mowę jego…” (Dzienniczek, 1044)2 .

Faustyna zobaczyła to, co miało się wydarzyć sześćdziesiąt trzy lata później. Nie wiedziała, jak to się stanie, że kanonizacja będzie odbywać się jednocześnie i w Watykanie, i w Łagiewnikach, a co – jak dzisiaj wiemy – było możliwe za sprawą łączy satelitarnych i przekazywania obrazów między Łagiewnikami a placem Świętego Piotra. Faustyna widziała Ojca Świętego, który „rozumiał mowę” świętego Piotra. Świętość Siostry Faustyny ogłosił 30 kwietnia 2000 roku Jan Paweł II. Faustyna musiała zatem ujrzeć jego postać, jego twarz. W marcu 1937 roku widziała papieża Karola Wojtyłę… 

Znalezione obrazy dla zapytania kanonizacja s faustyny


CZUJECIE TO!?
63 LATA WCZEŚNIEJ OPISAŁĄ WSZYSTKO.ZRESZTĄ NIE JEDYNY RAZ.
ACH TE TŁUMY:


Znalezione obrazy dla zapytania kanonizacja s faustynyWATYKAN


Podobny obraz

JEDNOCZEŚNIE ŁAGIEWNIKI

ZACZĘLIŚCIE JUŻ PLANOWANIEM UZYSKANIA ODPUSTU,
PRZYPOMNIJCIE SOBIE:

http://alanapustyni.blogspot.com/2017/04/zostay-tylko-2-dni.html

I

http://alanapustyni.blogspot.com/2017/04/co-nan-zostalo-suchary.html


AS






































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz