poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Kochani-ZNOWU PONIEDZIAŁEK-wiem i boleję razem z Wami.


Może ten filmik osłodzi nam dzisiejszy początek:





  

 I jak ? Humorek lekko ruszył? No to wracamy do realu i mamy prawie koniec Wielkiego Postu, następna niedziela, to Niedziela Palmowa.

Pytanko ostatniej szansy:
CO Z MOIM NAWRÓCENIEM?

Jak ktoś ma jeszcze kłopoty z terminologią im problemem w ogóle, to niech przeczyta moje krótkie wypociny:

  Nawrócenie...
No właśnie, jak się nawrócić w dzisiejszych czasach- NAWRÓCENIE to niczym, jak wymarły gatunek, wśród gimnazjalistów...
„Co też pani opowiada, na tej religii, nawrócenie????? Phi, och bardzo mi to potrzebne, NIC tylko  nawrócenie. Teraz przeżywam to kretyńskie dojrzewanie, ciągle leją się ze mnie na przemian dobre i złe emocje, każdy ma mnie daleko w głębokim poważaniu, bez przerwy tylko słyszę ględzenie moich starych i tych nauczycieli, no po prostu genialnie, świat mi się wali, a pani mi mówi o jakimś nawróceniu...!!!! I niby jak mam się nawrócić...??!”- tak weszłam sobie na chwilkę do waszych głów i sobie wyobraziłam, co też ukrywacie i myślicie... Być może zgadłam?
Moi kochani tak jak już pisałam i mówiłam wiele, wiele razy, ale powtórzę JESZCZE RAZ, że nikogo bardziej nie obchodzą, wasze problemy, cierpienia, codzienne zmagania  niż Boga!!!! NAPRAWDĘ!!! NIKOGO!!!
Ale wiecie co jest najważniejsze w nawracaniu?
Potraktowanie Boga na serio.
Jezus Zmartwychwstał, Prawdziwie Zmartwychwstał czyli On jest!
Ale gdzie On jest w waszym życiu?
Pomyślcie chwilę, jeżeli On rzeczywiście jest , jest wszechmocny, jest Bogiem, kocha cię ogromnie, a ty tego nie widzisz!!!!! To się po raz kolejny pytam: GDZIE ON JEST W TWOIM ŻYCIU???
Nie ma opcji, że to On nie chce zaistnieć w twoim życiu, problem tkwi w tym, że to ty nie chcesz otworzyć Jemu drzwi do swojego życia i powiedzieć: „Jezu chodź ze mną, a zazwyczaj jest raczej tak, że uważacie: „Czy Bóg jest czy Go nie ma, to mi to zwisa i powiewa.” To znaczy, że nie jesteś przeciwny całkowicie i się nie wypisujesz z kościoła i też nie znaczy, że chcesz zostać świętym Maciejem albo świętą Aleksandrą itd. Tacy uniwersalni, że tak powiem.
Lecz najgorsze jest to o czym mówił sam  Pan Jezus i Pan Bóg „bądź zimny albo gorący, bo jak jesteś letnim to cię wyrzygam z ust moich”.
Dlaczego to jest takie niebezpieczne?
Jeżeli ty na Niego się buntujesz, albo w Niego nie wierzysz, to ty mimo to  Jego zauważasz.
To On nie jest pustym zbiorem w twoim życiu...
Podsumowując nawrócenie nie jest po to, aby stać się od razu świętą.

 NAWRÓCENIE JEST TO ZAPROSZENIE JEGO DO SWOJEGO ŻYCIA I POTRAKTOWANIE BOGA NA POWAŻNIE.
BOGA, KTÓRY JEST I CZEKA NA TWOJĄ ZGODĘ ZAMIESZKANIA W TOBIE!
ZAPROŚ GO.

Zdjęcie użytkownika Odbierz wiadomość od Pana Boga.

NIE ZAŁAMUJ SIĘ JAK MASZ WĄTPLIWOŚCI I TRUDNOŚCI.:



Zdjęcie użytkownika Odbierz wiadomość od Pana Boga.


PAMIĘTAJCIE, TO NIE JEST TYLKO GADANIE NAWIEDZONEJ SIENICKIEJ.
LUDZIE MILIONAMI ŚWIADCZĄ O MOCY I DZIAŁANIU BOGA. OTO CYTAT Z MOJEGO ULUBIONEGO I NAJLEPSZEGO SIATKARZA, MARIUSZA WLAZŁEGO:


Zdjęcie użytkownika Banita.

CZĘŚCI STAŁE:

TO WCZORAJSZA NOWENNA DOMINIKAŃSKA :




A TO LITANIA, MOŻE TYM RAZEM ŚPIEWANA:


AS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz