piątek, 24 czerwca 2016

MATKO, JAKIE TO SMACZNE,,,,,Ś..LIWKA W CZEKOLADZIE? ŚŚŚŚ..

ŚŚŚŚŚŚŚDM
Kochani- to dziś się widzimy na ŚDM (Światowe Dni Młodzieży) w Chełmie! 17,45 Odkupiciel - przy wejściu do zakrystii. A- miało być smacznie! Zobaczcie jak smakują te Dni, jakie są smaczne. Jak Kraków zawita w Chełmie. Jak Świat zjedzie do Chełma:

http://www.deon.pl/po-godzinach/ludzie-i-inspiracje/art,432,brzytwa-po-schematach-czyli-cala-prawda-o-katolikach-wideo.html

Super- dla mnie to ulubione ptysie, ale ja już stara- dla was to miodzio. To znaczy jakaś inna młodzieżowa pychota.

Ale mam jeszcze jedną, gnębiącą mnie myśl. Dziś koniec roku( ale odkrycie). Dla niektórych to może być koniec świata a dla niektórych nowe życie. Nie wiem. Ale jak ci smutno to posłuchaj ....

https://www.youtube.com/watch?v=ZZqhGrSww-0&list=RDZZqhGrSww-0#t=12



i On jest, nie odstąpi, załatwi.


Albo to:


https://www.youtube.com/watch?v=JOpIBoZCIFM&list=RDBzJsksbasa4&index=4


A tak w ogóle to dziękuję- ja tu pełna obaw myślałam o nowej formie bloga, że tamte 10000 tysięcy wejść zostawiam, że smutkiem, a tu mamy już prawie tysiąc na nowym - jesteście kochani a ja to mam szczęście, że mam Was- no ale głupi często mają szczeście.

AS


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. -;) Tylko tyle, bo nie umiem wklejać tych serduszek. Jak to się robi?as

      Usuń
  2. Musi Pani kliknąć ALT i 3 (tylko na tej klawiaturze z boku) jednocześnie i jest! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥ Dzięęęęęęęęęęekuję - a komu?

    OdpowiedzUsuń