czwartek, 23 czerwca 2016

WASZ ULUBIONY...


teledysk na dobre rozpoczęcie dnia. Nikt chyba lepiej nie rozumie niż ja, jak czasami trudno rano wstać i myśleć - po prostu myśleć. Jak wiecie wystarczy pół godziny brewiarza i Sienicka działa jak na haju. Kiedyś, na 1 lekcji o 7.30 prowadziłam katechezę, powiedzmy oględnie - nakręcona. Przez pół lekcji rękę w górze trzymał słynny Mateusz vel Baniak. Zanim dałam mu głos- myślałam, że chce wyjść do toalety. W końcu jak skończyłam po 25 minutach "krótkie wprowadzenie do modlitwy"-myślę - niech idzie, bo będzie katastrofa. Zaś Mateusz pyta: "Przepraszam, co Pani dzisiaj brała?" No więc ja kulturalnie odpowiadam, że tylko pół godziny modlitwy. Mateusz skonkludował: aha! Tak więc kochani: braliście dzisiaj już coś? Jak nie to zapraszam do 2 po obrazeczki, albo posłuchajcie wasz ulubiony teledysk i chodź z nami....


https://www.youtube.com/watch?v=UhAarcduPec

AS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz