środa, 19 kwietnia 2017

ZACZNIJ MYŚLEĆ- PLISS- DZIURA CZY PUSTKA?

WSTĘP:

 Zdjęcie użytkownika Dayenu - design for God.

 ROZWINIĘCIE:

      Pamiętacie jak on mówił o tym, że Bóg nieustannie nas kocha i ciągle przesyła kogoś lub coś, żeby nas przyprowadzić z powrotem do Boga -  ale powiedział jedną bardzo ważną rzecz, w każdym z nas jest taka ogromna dziura. Dziura, która jest miejscem na naszą duchowość i to wszystkie religie o tym mówią. Hindusi nazywają to czakrami, czyli takim miejscem na naszą duchowość. Pamiętacie nie ma pustki, jeżeli wpuścicie do tego wnętrza Ducha św. to on będzie działał, ale jeśli go NIE wpuścicie to:

  1.  Będziecie cały czas czegoś pragnęli i diabeł wykorzysta różne twoje bożki:

-Oooo tu mi pozwolił
-Oooo tutaj zainteresował się bożkam
      2.     W tę dziurę się wciska, chcąc niszczyć nasze życie.

Od bierzmowania już każdy dzień nie jest taki sam jak przed bierzmowaniem, ale możecie to odrzucić to, możecie powiedzieć pychą „JA JEDNAK CIEBIE NIE CHCĘ.
Jeżeli codziennie nie będziecie powtarzać: „W imię Ojca i Syna i Ducha św. , pozwalam Duchu św., proszę Cię niech Twoje dary się uaktywnią”- co trwa 5 sekund w wersji najbardziej okrojonej, to diabeł zobaczy otwarte drzwi do was. 
Jeżeli nie wpuścimy tam Boga to będziecie szukać wszystkich innych rzeczy, żeby tę dziurę czymś zapełnić.

Zdjęcie użytkownika Daniel Maksymilian Kowitz.


   W Londynie jest taka słynna ulica lekarzy i to są lekarze medycyny normalnej oraz medycyny niekonwencjonalnej. Jest lekarz, który leczy pijawkami, lekarz, który leczy kroplówkami  wstrzykując np. witaminę C itd. Ale jest również lekarka, która leczy PUKANIEM i ona mówi tak wysłuchała coś tam, coś tam co dolega dyrygentowi, którego boli prawe ramię, więc ona kazała mu się pukać tutaj i tutaj i tam też i oczywiście za taką receptę pukania wzięła nieziemską kasę, dodając przy tym otuchy naiwnemu dyrygentowi mówiąc „TO BĘDZIE DZIAŁAĆ, BĄDŹ DOBREJ MYŚLI”.

Możemy się z tego śmiać, ale zobaczycie jak się oddalicie od Boga, albo nie będziecie codziennie mówić „JEST ZE MNĄ KOCHAJĄCY BÓG” , to zacznie was wiele rzeczy denerwować, zaczniecie myśleć „ Jaki sens ma moje życie”, a może rzeczywiście naprawdę przeczytam horoskop, nie wiem jaką podjąć decyzję, oj to pójdę do wróżki czy tarociary.
MYŚL,
            MYŚL .....
                                      MYŚL.....
                                                                          MYŚL...

Idąc do Boga, mówiąc to Jemu opierasz się na

  •  kilkutysięcznej tradycji, 
  • na tym, że byli tam genialni ludzie wyznawali tego samego Jezusa Chrystusa to są ogromne autorytety!!! 
  • A my mówimy „ nie, nie to jest zacofanie, to jest zabobon, to jest ciemnogród”, więc idziemy rzecz jasna do pani wróżki albo do pani lekarki od pukania i WIERZYMY, ŻE ONA ZMIENI NASZE ŻYCIE i my tak nastawiamy uszy i płacimy tyle kasy na ręke oraz mówimy „wooooow ona zmieni moje życie”.
  • Zrozumcie przewrotność szatana i co my wtedy mówimy, ile razy słuchając jakiegoś gościa „woow ten to wróżbita Maciej”. My tego gościa tak się wsłuchujemy i traktujemy jak Boga „woow do niego jak pójdę to mi pewnie przepowie całą przyszłość!!!!”, zauważcie jaka wielka jest durnota człowieka, przewrotność szatana!!!!
Pan Bóg nie chce, abyście byli ciemnogrodem, który nie myśli, właśnie zacznijcie MYŚLEĆ, jak zaczniecie myśleć to dopiero zobaczycie, że Pan Bóg jest racjonalny, że Pan Bóg jest wierny.

Zdjęcie użytkownika Aleteia Polska.

Życie to nieustanna walka, bitwa na wielkim ringu.wszystko zależy od ciebie, kogo wybierzesz?

Zdjęcie użytkownika Aleteia Polska.

CZY ZAWALCZYSZ O WIARĘ?

 Czy będzie tylko „JA, JA, JA WIEM LEPIEJ, ŻE WRÓŻENIE JEST OK, BO W KOŃCU TACY WIELCY LUDZIE MI O TYM MÓWILI” czy, ja wielki ja, powiem rano „ TAK PANIE BOŻE TY MNIE KOCHASZ JESTEM WIELKI, ALE TY JESTEŚ WIĘKSZY ODE MNIE, PROSZĘ CIĘ O POMOC DZISIAJ OD RANA!” ? 

 ZOBACZ:


Zdjęcie użytkownika Aleteia Polska.

 W SWOJĄ SŁABOŚĆ WPUŚĆ BOGA.

POSŁUCHAJ ŚWIADECTWA TEGO TWARDZIELA:





TEGO TEŻ KONIECZNIE POSŁUCHAJ DO KOŃCA:

AS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz