wtorek, 29 maja 2018

JAK GADAĆ I SIĘ NAWRACAĆ?

Usłyszałam
dzisiaj
głos:



ŻAL MI SIĘ GO ZROBIŁO I COŚ PRÓBUJĘ, CHOCIAŻ NTERNET MAM ZNOWU NA 7 MIN.

MAŁA PROPOZYCJA:

JAK GADAĆ Z BOGIEM!?


Sorry, póki co nie wierzę w szlachetne zaliczanie kolejnych, odmówionych linijek. Podstawą  jest złapać relację, kontakt z Jezusem, a potem będzie można do Niego wyśpiewywać hymny i psalmy. Oczywiście, nie każdy musi się ze mną zgadzać.
I tu kilka karkołomnych prób wyjaśnienia dlaczego trzeba się modlić, a przede wszystkim warto to robić:
§  Bóg czeka na zgodę każdego WOLNEGO człowieka, nawet czternastolatka, by mógł z nim być - to jest Odjazdowy Bóg; diabeł prześlizgnie się bezczelnie przez każdą szczelinę, by niszczyć, Bóg pyta "Czy mogę?"
§  Są dwie drogi, którymi kroczymy: życia i śmierci – jak nie wejdziesz na drogę życia z Bogiem pójdziesz pod innym sztandarem I to drogę śmierci - nie ma drogi pośredniej - jaki wychodzisz rano z domu? -poganin czy Chrystusowy - podkreślam STRASZNIE wagę modlitwy porannej i proszę by nastawili rano przypomnienia na komórkę;
§  Ile razy młody, hardy w szkole człowieku przyjdziesz do domu i czujesz się SAMOTNY- wcale nie musisz być! Chwytasz się komórki, komputera, telewizora, a wystarczy zaprosić  Jezusa do stołu, ODSUNĄĆ Mu krzesło i powiedzieć;  JEZU POGADAJMY, WIESZ MAM...
§  Wiesz co Chrystusa NAJBARDZIEJ OBCHODZI?   To, że cię koleżanka obgadała, że przyjaciółka zdradziła, a ten jedyny nawet dziś nie spojrzał na ciebie w szkole, że kumpel cię wyśmiał, że jak obejrzałeś zdjęcia to nie możesz sobie dać rady z ciałem, że jak masz siąść do lekcji, to cię bierze takie obrzydzenie, że chce ci się wymiotować,  że jak siadasz do.. matmy, to ze strachu drętwiejesz, że jak spojrzysz do lustra to życie przestaje mieć sens, że jak słyszysz kłótnie rodziców to zastanawiasz się czy ktoś jeszcze cię kocha, że ani razu nie stać cię na bluzę z Croppa, że…………………………..UWIERZ NIKOGO TO  WSZYSTKO TAK NIE OBCHODZI JAK JEGO I TO ON MA PRAWDZIWĄ MOC, BY COŚ Z TYM ZROBIĆ- wcale nie koniecznie od razu cud- więc najpierw przegadaj to z Nim, a potem dawaj…………. na Facebooka i GG itd.;
§  Jak do licha nie ZAPOMINAĆ O MODLITWIE???   Mam małą propozycje. Kiedyś kazali ci żegnać się przed kościołem. No ale kto to teraz młody robi, nie? ALE widząc świątynię, kapliczkę, krzyż, powiedz: Cześć Jezu , witaj Maryjo – dobrze, że jesteście, zapraszam do siebie, bądźcie ze mną, wiecie dzisiaj……………………….. NIE MA LEPSZEJ MODLITWY!!!!!!!!!!!!! Dzięki Ci Boże za Kościoły i Krzyże, już wiem dlaczego kiedyś budowano tyle kapliczek. Teraz częściej „modlimy się do reklam”, bo to one górują. Ale stare kościoły są na wzgórzach, są wysokie dzięki Ci Boże, że robisz mi modlitwę tak łatwą.
§  U mnie w mieście wysoko na wzgórzu jest Bazylika Maryi- zawsze  zapraszam Ją na katechezę i do życia – to takie proste.

To TAKIE PROSTE 7X 5 MIN

POSŁUCHAJ:





NA NOC ANIOŁ DZIĘKUJE I CZEKA:




HEJJJJ!!!!


AMEN AS




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz