środa, 2 maja 2018

#LIPA, #NIE DA RADY, #GOOD GOD, #WINOGRONA, #JEDZENIE I KOLORKI PANI ALI.

NO I MAŁA POWTÓRKA OD RANA:

  1. PIERWSZA PODPOWIEDŹ W PYTANIU O NIEDZIELNĄ EWANGELIĘ:


NA PEWNO WSZYSCY WIECIE(SIC),
OTO TA EWANGELIA Z 29.04, EWANGELIA DLA NAS NA CAŁY TYDZIEŃ:


EWANGELIA – komentarze
Kto trwa w Chrystusie, przynosi owoc obfity

J 15, 1-8
✠ Słowa Ewangelii według Świętego Jana

Jezus powiedział do swoich uczniów:
«Ja jestem prawdziwym krzewem winnym, a Ojciec mój jest tym, który go uprawia. Każdą latorośl, która nie przynosi we Mnie owocu, odcina, a każdą, która przynosi owoc, oczyszcza, aby przynosiła owoc obfitszy. Wy już jesteście czyści dzięki słowu, które wypowiedziałem do was. Trwajcie we Mnie, a Ja w was będę trwać. Podobnie jak latorośl nie może przynosić owocu sama z siebie – jeśli nie trwa w winnym krzewie – tak samo i wy, jeżeli we Mnie trwać nie będziecie.
Ja jestem krzewem winnym, wy – latoroślami. Kto trwa we Mnie, a Ja w nim, ten przynosi owoc obfity, ponieważ beze Mnie nic nie możecie uczynić. Ten, kto nie trwa we Mnie, zostanie wyrzucony jak winna latorośl i uschnie. Potem ją zbierają i wrzucają w ogień, i płonie. Jeżeli we Mnie trwać będziecie, a słowa moje w was, to proście, o cokolwiek chcecie, a to wam się spełni. Ojciec mój przez to dozna chwały, że owoc obfity przyniesiecie i staniecie się moimi uczniami».

Oto słowo Pańskie.

TUTAJ PROPOZYCJA, DLA TYCH HEROSÓW, ŻE MAMY DO WYSŁUCHANIA KAZANIE Z NIEDZIELI, DO TEJ EWANGELI, KSIĘDZA PAWŁĄ GOŁOFITA, KTÓRY JEST ZAŁOŻYCIELEM ZNANEGO JUŻ ZESPOŁU GOOD  GOD:

TU PRZYKŁAD ICH WYSTĘPU W DEBIUTACH:


A TU ŚWIETNA HOMILIA KS. PAWŁA GOŁOFITA, POLECAM:

https://bazylika.net/index.php/homilie-i-kazania/110-rok-2017-2018/homilie-swiateczne-i-niedzielne-2017-2018/867-ks-pawel-golofit-laska-uswiecajaca


OK, OK, JESZCZE PARĘ PROPOZYCJI DO ROZPATRZENIA Z JEZUSEM W TYM TYGODNIU:


  1. NIE MA CHRZEŚCIJANINA NIE PRAKTYKUJĄCEGO- TAKI JEST JUŻ MARTWY I NIE MA GO- OWOCUJ CZERPANIEM Z SAKRAMENTÓW W KOŚCIELE
  2. MUUUUSIMY SŁUCHAĆ SŁOWA(MSZA, KATECHEZA, BIBLIA, INTERNET OK), JUŻ WTEDY JESTEŚMY....
  3. JAK NIE TRWAMY Z NIM NA MODLITIE-GADANIU I NIE KARMIMY SIE JEGO SAKRAMENTAMI, TO LIPA, NIE DA RADY!!!!
  4. PROŚCIE I DA WAM, ALE JEŻELI SĄ TO PROŚBY O DOBRO, A NIE O ZŁO. MAMY POCZUCIE, ŻE NIE JESTEŚMY WYSŁUCHANI, BO NIE WIEMY JESZCZE, ŻE TO JEST ZŁE.
  5. TRWANIE JEST DŁUGIE W CZASIE- NIE CHCIEJMY TYLKO TU I TERAZ, NIE NUDŹMY SIĘ, BĄDŹMY CIERPLIWI.
OK SPOKO, BO JA TAK MOGĘ W NIESKOŃCZONOŚC, BO BÓG JEST NIESKOŃCZONY.

TO NA BANK POMOŻE CI W TYM TYGODNIU.

AS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz