niedziela, 19 sierpnia 2018

Tak Cię kocham, że Cię zjem....


.....(będę chrupała jak świeże bułeczki, jak najpyszniejsze lody)
Mam nadzieję, że zdołaliście  trochę  odpocząć  od nowych postów. Z jednej strony jestem zarobiona małym remontem w domu, z drugiej strony ja to nie mam umiaru. Jak już  wam robię wpisy, to nie mogę się zmieścić w godzinie- macie tylko to..tylko to... , a potem trzeba z godzinę dwie siedzieć. No ale wiecie jak to trudno zamknąć w godzinie nieskończonego Boga i Jego Kościół.
Próbuję być grzeczna, ale nie ręczę, że mi się uda.
PS. l
 No i mam tyle literówek, bałaganu przecinkowego, że sorry.
To dlatego, że piszę i publikuję w wersji ekspresowej i nawet nie mam czasu spokojnie sprawdzić. No i w wakacje nie mam swojej drużyny poprawiaczy.
Ale do rzeczy.  Poniższy mem jest dzisiaj mega aktualny. Ciekawe  czy ktoś już wie dlaczego?

Podpowiedź 1:

J 6, 51-58

odp.1 Ewangelia dzisiejsza

 Podpowiedź 2

TAKI JEST OJCIEC KAŻDEGO Z NAS- CZEKAŁ DZIŚ NA SPECJALNE SPOTKANIE W BARDZO PIĘKNYM  MIEJSCU!
ZAWALIŁEŚ?
MA AWARYJNY TERMIN - JUTRO RANO- DO ZOBACZENIA.


odp.2 Siła  dziecka bierze się od Ojca.
 Siła nasza  bierze się od Boga- On da ci to wszystko.
PS.Gdybym mogła umieścić tylko 1 filmik o eucharystii-zostawiłabym ten!!!

Podpowiedź 3(1 minuta)


odp.3 Tak wygląda życie katolika

Podpowiedź 4

 Słowa Ewangelii według Świętego Jana 

Jezus powiedział do Żydów:

«Ja jestem chlebem żywym, który zstąpił z nieba. Jeśli ktoś spożywa ten chleb, będzie żył na wieki. Chlebem, który Ja dam, jest moje Ciało, wydane za życie świata». 
Sprzeczali się więc między sobą Żydzi, mówiąc: «Jak On może nam dać swoje ciało do jedzenia?» 
Rzekł do nich Jezus: «Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Jeżeli nie będziecie jedli Ciała Syna Człowieczego ani pili Krwi Jego, nie będziecie mieli życia w sobie. Kto spożywa moje Ciało i pije moją Krew, ma życie wieczne, a Ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym. 
Ciało moje jest prawdziwym pokarmem, a Krew moja jest prawdziwym napojem. Kto spożywa moje Ciało i Krew moją pije, trwa we Mnie, a Ja w nim. 
Jak Mnie posłał żyjący Ojciec, a Ja żyję przez Ojca, tak i ten, kto Mnie spożywa, będzie żył przeze Mnie. To jest chleb, który z nieba zstąpił – nie jest on taki jak ten, który jedli wasi przodkowie, a poumierali. Kto spożywa ten chleb, będzie żył na wieki».


Oto słowo Pańskie.

Amen.
odp.4 To jest słowo do serc, do przepracowania na cały tydzień. Może już dawno byłeś u spowiedzi?
Może dzisiaj nie byłeś na eucharystii? Może wogóle nie wiesz co sie tam dzieje?

SPOKO- WSZYSTKO PRZED TOBĄ.
( Hurra, znalazłam temat na ten tydzień. To i dobrze, bo nie wiem jak skońcyć dzisiejszy post. W nawiasach daję wam namiar ile minut co trwa- nie przegapcie tych tekstów) 



ŻYCIE MA TEN, KTO PRZYCHODZI I SPOŻYWA....
                                            PRZYCHODZI I SPOŻYWA!!!
                                                                 ... SPOŻYWA!
                                                                                ... NA EUCHARYSTII!!!!

No i nie mogę się oprzeć- macie tu 2 minuty niesamowitego egzorcysty, który mówi jak diabeł boi się eucharystii- hlloow EGZORCYSTY!!!!:


A tu 4 minuty dla zrozumienia czym jest eucharystia:


Ok - już kończę- w tygodniu wrócimy do tego.  W lewo, w prawo.. jaką pójdziesz ścieżką:




Modlitwa wieczorna:


Amen
AS

PS. 2 Ale dla najwiekszych wariatów  już dziś, świadectwo jak można odkryć eucharystię:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz