środa, 25 kwietnia 2018

DZIĘKUJĘ!

JESTEM WZRUSZONA, DZIEKUJĘ ZA WSZYSTKIE ŻYCZENIA  I NIE MA CO WIĘCEJ PISAĆ.
JESTEŚCIE WIELCY, ŻE TO CZYTACIE I TU JESTEŚCIE!!!!
MARZY MI SIĘ TYLKO TAKI SPOSÓB MÓWIENIA O BOGU, ŻEBY POWIEDZIEĆ WOOOW.

WIECIE, TO TAK JAK Z TYMI BLIŹNIAKAMI W BRZUCHU MAMY- DOWIEMY SIĘ O BOGU WSZYSTKO JAK URODZIMY SIĘ DO ŻYCIA WIECZNEGO.
TERAZ MAMY TAKI SMACZEK TAJEMNICY- TYLKO TEN ZŁY JEST DURNY.


I W PODZIĘKOWANIU JEST DLA WAS "PIOSENKA" O TYM BOGU...- I JESZCZE ŚPIEWA KSIĄDZ:





ALBO MÓJ DRUGI HIT NA KATECHEZĘ:




NO ALE NA KOŁYSANKĘ TOTO NIE WYGLĄDA

ZARAZ, ZARAZ, CHCĘ WAM PODAĆ EWANGELIĘ CZYTANĄ DZISIAJ, W MOJE URODZINY W KOŚCIELE NA CAŁY  ŚWIECIE:

 Słowa Ewangelii według świętego Marka 
Po swoim zmartwychwstaniu Jezus ukazał się Jedenastu i powiedział do nich: «Idźcie na cały świat i głoście Ewangelię wszelkiemu stworzeniu. Kto uwierzy i przyjmie chrzest, będzie zbawiony; a kto nie uwierzy, będzie potępiony. 
Tym zaś, którzy uwierzą, te znaki towarzyszyć będą: W imię moje złe duchy będą wyrzucać, nowymi językami mówić będą; węże brać będą do rąk, i jeśliby co zatrutego wypili, nie będzie im szkodzić. Na chorych ręce kłaść będą, i ci odzyskają zdrowie». 
Po rozmowie z nimi Pan Jezus został wzięty do nieba i zasiadł po prawicy Boga. 
Oni zaś poszli i głosili Ewangelię wszędzie, a Pan współdziałał z nimi i potwierdzał naukę znakami, które jej towarzyszyły.

Oto słowo Pańskie.

CZUJECIE TO- JAK MAM DOŚĆ, TO TA EWNGELIA NA MOJE URODZINY( OCZYWIŚCIE PRZYPADKIEM) MNIE RATUJE.

JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ I KOŃCZĘ, BO NIE PUSZCZĘ TEGO DZISIAJ;
AS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz