poniedziałek, 16 kwietnia 2018

PISMO ŚWIĘTE I NUDA, NUDA, NUDA?

PONIEDZIAŁEK - ZACZYNAMY:


Słuchajcie- zaczynamy wielką rzecz. Zaczniemy coś rozumieć z tego, co mówią nam przemądrzy księża i katecheci oczywiście.
Wiemy, że: Bóg
 mówi do nas,
kocha nas,
jest"wszędzie",
 wszystko może,
 działa cuda,
 jest w kościele,
jest w twoim życiu,
ma plan na twoje życie...........................................
TYLKO JAKOŚ NIKT Z NAS TEGO NIGDY NIE POCZUŁ.
SORRY, DO TYCH KTÓRZY JUŻ GO CZUJĄ-JESTEŚCIE WIELCY.
TYLKO CO Z RESZTĄ????
GDZIE???
JAK??? KIEDY????
CHYBA NIE W KOŚCIELE, BO.....NO WIECIE....
JAAAAK?????????


MAM MAŁĄ PROPOZYCJE.
ODKRYJMY NIESAMOWITĄ RZECZ.

SŁOWO BOŻE, TO TO CO JEST SŁOWEM BOGA.
"SŁOWO BOŻE"????????
......."SŁOWO BOŻE"????
TO JEST?.....JEGO PISMO ŚWIĘTE????
PISMO ŚWIĘTE=BIBLIA??!!!
NO JUŻ WIDZĘ WASZ ZACHWYT- ALE POWIEDZIAŁA.....
TA DZIWNA(?), ZAKURZONA, OD 6 LAT NIEDOTYKANA KSIĄŻKA.
TO JEST BAAARDZO MĄDRE I MY TO OCZYWIŚCIE WIEMY, TYLKO CO TO MA WSPÓLNEGO Z NASZYM ŻYCIEM?
OTÓŻ MA.
CO TYDZIEŃ NA MSZY ŚWIĘTEJ SŁUCHAMY EWANGELII(TZW DOBREJ NOWINY)
I WTEDY BÓG MA SZANSĘ POWIEDZIEĆ NAM TO, CO ZADZIEJE SIĘ W NASZYM ŻYCIU DO NASTĘPNEGO SPOTKANIA I EWANGELII W KOLEJNĄ NIEDZIELĘ.
PRZEJDŹMY DO KONKRETÓW. OTO CZYTANIE Z WCZORAJSZEJ NIEDZIELI:



Słowa Ewangelii według Świętego Łukasza 

"Uczniowie opowiadali, co ich spotkało w drodze i jak poznali Jezusa przy łamaniu chleba. 
A gdy rozmawiali o tym, On sam stanął pośród nich i rzekł do nich: «Pokój wam!» 
Zatrwożonym i wylękłym zdawało się, że widzą ducha. Lecz On rzekł do nich: «Czemu jesteście zmieszani i dlaczego wątpliwości budzą się w waszych sercach? Popatrzcie na moje ręce i nogi: to Ja jestem. Dotknijcie Mnie i przekonajcie się: duch nie ma ciała ani kości, jak widzicie, że Ja mam». Przy tych słowach pokazał im swoje ręce i nogi. 
Lecz gdy oni z radości jeszcze nie wierzyli i pełni byli zdumienia, rzekł do nich: «Macie tu coś do jedzenia?» Oni podali Mu kawałek pieczonej ryby. Wziął i spożył przy nich. 
Potem rzekł do nich: «To właśnie znaczyły słowa, które mówiłem do was, gdy byłem jeszcze z wami: Musi się wypełnić wszystko, co napisane jest o Mnie w Prawie Mojżesza, u Proroków i w Psalmach». Wtedy oświecił ich umysły, aby rozumieli Pisma. 
I rzekł do nich: «Tak jest napisane: Mesjasz będzie cierpiał i trzeciego dnia zmartwychwstanie; w imię Jego głoszone będzie nawrócenie i odpuszczenie grzechów wszystkim narodom, począwszy od Jeruzalem. Wy jesteście świadkami tego»."

Oto słowo Pańskie.

I TERAZ SPRÓBUJMY SPYTAĆ O KONKRETY NAJBLIŻSZEGO TYGODNIA:
JA ZACZNĘ:
  1. JEZUS MÓWI NAJBARDZIEJ OCZEKIWANE SŁOWO: POKÓJ WAM-UF, KARTKÓWKA, SPRAWDZIAN , EGZAMIN GIMNAZJALNY( WOOW)-POKÓJ CI- JA - JESTEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  2. JEZUS MÓWI DO CIEBIE ZATRWOŻONEGO I WYLĘKŁEGO, KTÓRY MYŚLISZ, ŻE SIENICKA PISZE O DUCHACH, BO MUSI.DO CIEBIE ON!!!
  3. AŻ Z DRŻENIEM SERCA PISZĘ, ŻE TO CHYBA SUPER SPECJALNIE SKIEROWANE DO 3 KLAS GIMNAZJUM-UF-POKÓJ WAM...
  4. ŻYCZĘ WAM SPECJALNEJ DEDYKACJI W TYM TYGODNIU, BYŚCIE Z RADOŚCI NIE WIERZYLI I BYLI ZDUMIENI JAK SZYBKO, DOBRZE POSZŁA TA ZMORA -EGZAMIN GIMNAZJALNY.
  5. WOOW- A MOŻE CHODZI TEŻ O TO, ŻE ZOSTANĄ NAM W TYM TYGODNIU OŚWIECONE UMYSŁY I W KOŃCU ZACZNIEMY ROZUMIEĆ PISMA, KTÓRE ZROZUMIAŁE BĘDĄ W NASZYM KONKRETNYM ŻYCIU- WOOOW SAMA NIE MYŚLAŁAM, ŻE JEZUS JEST TAAKI KONKRETNY.
  6. I W KOŃCU BĘDZIECIE JEGO ŚWIADKAMI, BO GO POCZUJECIE!!!!!!!!!!!!!!!
AS

1 komentarz: