środa, 18 kwietnia 2018

TROCHE LUZU I TROCHE SERIO-JUTRO NAJWIĘKSZE WYZWANIE GIMNAZJALISTY- MATMA I INNE.

JEŻELI CZYTASZ TO WCZEŚNIE, TO KILKA PODPWIEDZI CO WYGUGLOWAĆ:



ZAWSZE MOŻNA SIĘ NA KOŃCU PODNIEŚĆ:




MOŻE ZDASZ SOBIE SPRAWĘ, ŻE



A TU JUŻ BARDZIEJ NA SERIO. ODDAJ BOGU WSZYSTKO, A ON WSZYSTKO PRZEWIDZI, CHOCIAŻ TY NIE ZAWSZE OD RAZU TO WIDZISZ.
FILM JEST KRÓTKI, ALE GENIALNIE MOŻE CI WYTŁUMACZYĆ TWOJE EWENTUALNE(!!!!) NIEPOWODZENIA.


WARUNEK JEST JEDEN ; ODDAJ MU WSZYSTKO!!!

TUTAJ POLECAM WAM WCZORAJSZY POST, KTÓRY IDEALNIE PASUJE NA KAŻDY EGZAMINACYJNY WIECZÓR CZY RANEK:


ALBO KRÓCEJ:


Modlitwa przed egzaminem



     Boże, bądź ze mną i pomóż mi, abym dał z siebie wszystko. Daj mi jasność umysłu i uczciwość serca. jeśli przekonam się, że są rzeczy, których nie znam, nie pozwól mi się denerwować, ani okłamywać...     Boże, bądź ze mną i pomóż mi, abym dał z siebie wszystko. Daj mi jasność umysłu i uczciwość serca. jeśli przekonam się, że są rzeczy, których nie znam, nie pozwól mi się denerwować, ani okłamywać. Daj mi szansę, bym mógł powiedzieć to, co wiem.
     Niech pamiętam to wszystko, nad czym tak ciężko pracowałem, a jeśli muszę się przyznać, że byłem w czymś leniwy, daj mi stanowczość, bym w przyszłości pracował lepiej.
     I czy potrafię, czy nie - pomóż mi wyrazić to wszystko, co wiem. Daj mi, aby to czego się nauczyłem, Pozostało we mnie na zawsze przez Jezusa Chrystusa mojego Pana. Amen.



AS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz