sobota, 14 kwietnia 2018

PARALIŻUJĄCY DZIŚ????


DEDYKUJĘ
 III KLASOM GIMNAZJUM,
POGRĄŻONYM W NAUCE DRUGOKLASISTOM,
 DLA TYCH, CO CHCĄ BYĆ PORWANI PRZEZ WIOSNĘ,
TYCH, CO MAJĄ PRZECHLAPANĄ SYTUACJĘ RODZINNĄ,,
DLA TYCH, CO ROZPACZJĄ Z MIŁOŚCI
DLA TYCH, KTÓRZY MAJĄ DOŚĆ DOJRZEWANIA I HORMONÓW
DLA ZROZPACZONYCH PRYSZCZAMI.
DLA  TYCH, CO CZUJĄ SIĘ NIEKOCHANI,
DLA.....
TO  DOBRY TEKST NA TEN DZIEŃ.
Modlitwa uwolnienia od paraliżującego lęku!
Panie Jezu, uwolnij mnie
od wszystkiego, co mnie zniewala i zniechęca.
Od strachu, że mi się nie powiedzie,
od strachu przed popełnieniem błędów,
od strachu, że stanę się bezużyteczny,
od strachu przed samotnością,
od strachu, że nikt nie będzie mnie kochał,
od strachu przed brakiem tego, co niezbędne do życia,
od strachu przed innymi i przed sobą.
Panie Jezu, uwolnij mnie od wszystkich moich lęków,
a przede wszystkim od tych, które pochodzą
od złych duchów.
Amen.


DOBRY PLAN NA DZIEŃ

OCZYWIŚCIE KAWA DLA  MNIE
A TU JESZCZE TROCHĘ POWERA










AS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz