wtorek, 21 marca 2017

Czy ja się kiedyś nawrócę?

Na wstępie przeprosiny. Sorry dla tych, co mieli kłopoty z odbiorem postów na blogu z wczoraj- szczególnie ne komórkach. Na wersji komputerowej powinno być ok. Moje zabiegania czasami nie nadąża za tym co robię. Postaram się poprawić'

Dzisiaj bierzemy się do roboty. Jakby tak zacząć się nawracać?

Okazało się, że Papież Franciszek prawie dziś powiedział jak się nawracać. Powiedział, że tego można się NAUCZYĆ. A w nauce my jesteśmy dobrzy. Posłuchajcie i zobaczcie- to tylko minutka:


Czujecie to? Po co mamy " się modlić", wieczorem robić króciutki rachuneczek sumienia? Aby nastepnego dnia o 1 zło mniej zrobić. To są praktyczne rady i to konsekwencją da się osiągać. Zresztą tak mówi Papież.

Mam nadzieję, że tak za 7 dni będziesz tak nawrócony, że cię nie poznają:

Zdjęcie użytkownika Wiara moim azylem.

No ale do rzeczy-mamy się nawracać, bo jesteśmy bezcenni i przeznaczeni do niebywałego szczęścia.
Naprawdę !!!Posłuchaj:



Mam nadzieję, że już wiemy, że Wielki Post to nie niejedzenie cukiereczków, ale zrobienie sobie rentgena aby zobaczyć:


Zdjęcie użytkownika Wiara moim azylem.

Sama się zastanawiam - w czym pokładam nadzieję- pracy, kasie, rodzinie, zdrowiu? Na pewno wiem, że bez  tego poranka bez półgodzinnej modlitwy nie dałabym rady. Mówię MU-daję ten dzień TOBIE. Zrób coś z ty, by działa się Twoja wola. Uff, chociaż rano w NIM pokładam nadzieję. A jak ty masz? Nastawiłeś przypomnienie, skopałeś szatana,  ZAPROSIŁEŚ GO, poszedłeś w nowy dzień wolny? W CZYM POKŁADASZ NADZIEJĘ?
Robisz tak?
Zdjęcie użytkownika Boskiemotywatory.pl.

ZRÓB TAK:

Zdjęcie użytkownika Odbierz wiadomość od Pana Boga.

BO KU WOLNOŚCI WYSWOBODZIŁ NAS CHRYSTUS:


A KIEDY W CIĄGU DNIA CZUJESZ:

Zdjęcie użytkownika Odbierz wiadomość od Pana Boga.

UWAŻAJ, BO MOŻESZ Z CZASEM ZOBACZYĆ, ŻE

Zdjęcie użytkownika Odbierz wiadomość od Pana Boga.

Może to trochę grobowe zakończenie, ale miałam dziś pogrzeb cioci i tak mi to pasuje.

Chyba wczoraj mówili o śmierć wnuka Rockefellera-ogromne pieniądze, 101 lat przezytych a i tak umarł. W tym klimacie jeszcze jeden wniosek do życia:


Z pewnością drogą nawrócenia są nasze traszne Rekolekcje:



Nowenna:




Litania:



I różaniec:





Wow, jak dzisiaj wcześnie wysyłam wam? No przecież trzeba analizować wczoraj i zmieniać dzisiaj. Dopiero załapałam.
AS



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz