środa, 22 marca 2017

Nawrócenie to suchary i nie tylko.


Połowa Wielkiego Postu i słynne NAWRÓCENIE.

Koniec lenistwa ściemniania, olewania, strachu, kanapowego życia.  OBUDŹ SIĘ, OBUDŹ SIĘ, BO NIE JESTEŚ SAM:


Lekko podsumujmy jak to zrobić dziś, jutro, w konkretach:

  1. Konkretnie i koniecznie rano badam, kto, co stoi w życiu na  pierwszym miejscu;
  •  i tzn, że nie porzucam życia, obowiązków, ambicji, ale...
  •  robię rano znak krzyża- jako egzorcyzm i zaproszenie- TY Boże działaj w moim życiu, a reszta będzie ok;
  • i taki suchar z życia Sienickiej, co do mojego poranka:


Zdjęcie użytkownika Dayenu - design for God.


  • i taki groźny suchar dla nas wszystkich:


Zdjęcie użytkownika Wybieram się do Nieba.



  • i tylko jeszcze poranna lekcja życia- CO JA DO LICHA KONKRETNIE, PRAKTYCZNIE, RZECZYWIŚCIE MAM ROBIĆ, ŻEBY NIE TRUĆ O TYM SAMYM CIĄGLE !!!
          NO TO MASZ PRZEPIS:



  • WOW- jakie to proste; wiesz już co dla ciebie jest najważniejsze? wiesz co dzisiaj było priorytetem, czy pływasz w fusach?
2. Wieczore zadam sobie pytanie - JAK MINĄŁ DZIEŃ1!!!Po co? No właśnie:

  • czy ktoś przeze mnie dzisiaj cierpiał?
  • czy zawaliłem jakąś sprawę?
  • co mam zmienić jutro !!!( co mówił Franciszek)
  • czy nie odpusciłem walki o swoje jutro?
  • czy przy jakiejś decyzji dzisiaj zastanowiłem się co na to by powiedział Jezus?
  • HURRRRA  !!!! W KOŃCU WIEM PO CO MAM SIĘ MODLIĆ WIECZOREM I ROBIĆ TEN SŁYNNY CODZIENNY RACHUNEK SUMIENIA  !!!
  • HUURRRA  !!! WIEM CZEGO JUTRO NIE ROBIĆ, WIEM JAKI ZWROT MAM ZROBIĆ ABY SIĘ NAWRACAĆ.
  • tak między nami to wam powiem, że  zrobiliście milowy krok na drodze niedalekiej spowiedzi   (no przecież wielkopostnej) i zobaczycie jak to zmieni wasze myślenie o tym sakramencie;
  • I MEGA GRATULUJĘ PRAWDZIWEJ MODLITWY;
  • I RZUĆ MU JESZCZE PARĘ MOŻE TRUDNYCH PYTAŃ CO DO SWOJEGO ŻYCIA!
A TU TAKI SUCHAR, JAK SIĘ OKAŻE PRZY POWYŻSZYM, ŻE PRZECIEŻ ZAWSZE CHCIAŁEŚ DOBRZE, TYLKO NIE ZAWSZE WYSZŁO. POCIESZĘ CIĘ - TO NORMALNE:


Rękę dam sobie obciąć, że oni chcieli dobrze - tylko jakoś znowu nie wyszło.

ISTRUKCJA OBSŁUGI PUNKTU 1 i 2:
  • nastaw przypomnienie na komórce na czas 1 minuty, gdy będziesz swobodnie sam;
  • nie musisz klękać, stać na baczność,
  • wielki  współczesny mistyk - Joachim Badeni mówił, że ostatni rozmawiał z Bogiem pod prysznicem;
  • nie daj się omamić, że nie masz czasu, że to długo trzeba;
  • polecam do wykorzystania czas jak jedziesz do szkoły, jak widzisz "Górkę" i możesz JEJ zrzucić wszystko;
  • wieczorem lepiej w łóżeczku niż wogóle;

No oczywiście wszyscy pamiętamy, że to wszystko TYLKO po to abyśmy doszli do Nieba tu i później, bo Niebo to:

Zdjęcie użytkownika Dayenu - design for God.      , co już dobrze u mnie wiecie.


Jakoś ma dzisiaj ochotę na te suchary pewnie dlatego, że ciągle jestem taka no wiecie- jak księżyc w pełni. Ale wybaczycie?


A TU KOLEJNA DAWKA DLA HARDCORÓW I WOJOWNIKÓW:

Straszne rekolekcje 18:

https://www.youtube.com/watch?v=xBohN49kDK0

Nowenna 22:



Litania:









Zdjęcie użytkownika Theofeel.



AS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz