sobota, 25 marca 2017

ŻEGNAM SIEĆ.....i wychodzę.


Suchar na dzisiejszą uroczystść?

Zdjęcie użytkownika Dayenu - design for God.


Właśnie się zastanawiam na ile jestem oglądaczem, a na ile przeżywaczem wiary.
Nie macie tak samo czasami?

Sorry, teraz stac mnie tylko na mowę obrazkową.

Ale:

Zdjęcie użytkownika Wiara moim azylem.


Ciekawe co obgadamy?
 Na teraz jestem zawiedziona moja ociężałością duchową. 
Tak naprawdę, to potrzba mi przytulenia.


Zdjęcie użytkownika Wiara moim azylem.


A tak ku pokrzepieniu serca, to przecież, ktoś potrafi frunąć do Boga, wow:

 Znalezione obrazy dla zapytania stoch i wiara

A może to pomoże?


Zdjęcie użytkownika Odbierz wiadomość od Pana Boga.

Uf, Wielki Boże działąj.




BIORE PRZYKŁAD I IDĘ TERAZ DO KOŚCIOŁA.

AS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz